Inlines, kantareller och så lite Åsa-Nisse...

2011-08-12 21:57:04 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja så kan jag sammanfatta dagen.

I eftermiddags tog vi en inlinestur till Marcus föräldrar där vi pausade våra värkande fötter och fick med oss kantareller hem. De har vi ätit på toast ikväll. Max har inte tagit någon tupplur idag. Han vaknade inte förrän 8.45 imorse så då provade vi en dag utan sömn för honom. Vid kvällsmaten höll han på att somna och vid 19 snarkade han sött i sängen. Vi får väl se när han vaknar imorgon....

Marcus och jag har hyrt Åsa-Nisse via digitalboxen. Inte min typ av film men den var väl lite smårolig. Nu har vi i alla fall sett den, men jag håller mig hellre till romantiska komedier i fortsättningen =)!

Kram till er ♥




Kommentarer
Anna

Låter som en härlig dag :) Hoppas det inte blir en alltför tidig dag i morgon.



Alexander brukar somna runt 19 och då vaknar han ju vid 6-tiden också. Det fungerar dock bra för mig som är morgonpigg. Mest jobbigt när det blir ännu tidigare som det blivit rätt mkt av den senaste tiden. Sen är det full rulle hela dagen.

2011-08-12  /  23:28:20  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback