Gomorron söndag ♥

2011-08-21 10:20:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Jag ska strax ge mig iväg på en shoppingtur med A-C. Max behöver byxor och tröjor inför hösten. Själv skulle jag också behöva en hel del men man får prioritera helt enkelt. Det är egentligen ett elände detta med jobbkläder. Det går åt ganska mycket kläder, både att ha inne och ute. Det ska vara kläder för alla väder och dessutom ska man ha passande skor också....suck!!

Igår var vi på 50-årsfest på eftermiddan och sedan åkte vi vidare på kräftskiva. MMS-bloggade ju därifrån igår. Vi kom hem strax efter 22 igårkväll. Hyrde filmen No strings attached. Jag hade ganska höga förväntningar på den då jag hört att flera tyckt den varit bra, men jag blev lite besviken. Dock slumrade jag till ibland så jag kanske inte hängde me riktigt ;)!

Nu ska jag ge mig iväg. Kram till er!!









Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Innekläder slits ju i rasande fart tycker jag, för att inte tala om att saker fläckas ner emellanåt med. Har glömt vilken åldersgrupp du jobbar med?

2011-08-21  /  14:13:16  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback