Fullt upp!

2011-08-18 21:55:57 ,   Allmänt/Vardagsliv
Puh.... det känns som jag knappt suttit på hela dagen och nu har jag äntligen slagit mig ner i soffan. Jag hade stängning på jobbet idag och sen åkte jag till ICA Maxi. En dum idé egentligen eftersom jag var trött och hungrig men fick en del handlat i alla fall. Klockan 19.30 fick jag äntligen kvällsmat.

Imorgon är det planeringsdag med jobbet. Ska på föreläsning på förmiddan och sen ska vi sitta hemma hos mig och planera inför hösten. Tror det blir en bra dag! Skönast av allt är att jag slipper åka bil för det är här på orten vi ska vara (jag har vanligtvis 1,5 mil till jobbet).


Imorron är det dessutom den 19 augusti. För fem år sen var det en väldigt speciell dag ♥


Hoppas er dag varit bra!




Kommentarer
Mamma Russin

Kram på dig min vän...<3



Hoppas ni får en fin dag och helg.. kraaam

2011-08-19  /  09:48:42  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback