Fotspår

2011-08-05 17:42:06 ,   Allmänt/Vardagsliv



Hej! Idag är det tråkigare väder. Är grått och lite regnigt. Vi har mest slappat och Max har lekt. Var på en utflykt och tittade på båtar och åt glass för en stund sen men Max ville åka tillbaks till huset och leka. Han har inte så stora krav han. Vår kamera har lagt av igen. Kan endast fota med manuell inställning på objektivet vilket gör att jag måste fota på långt håll för annars blir det bara suddigt. Det går ej att fokusera manuellt heller. Alltså precis så som kameran varit i två omgångar förut men sen helt plötsligt fungerat igen. Vi får väl se om den "lagar sig själv" denna gång. Fokusen har varit ur funktion i ett dygn nu. Gör mig lite depp så här på semestern.

Imorn åker vi hemåt men gör ett stopp hos våra vänner H & S efter ungefär halva vägen. Vi får se om vi stannar över natten där eller om vi åker hem på kvällen.

Eftersom det är tråkigt väder idag har jag passat på att läsa lite bloggar vilket ju alltid är trevligt. Jag har lämnat lite fotspår i form av kommentarer lite här och var.

Nu ska vi nog promenera ner på stranden en sväng innan det är dags för hämtmat! Fortsätt njut av dagen ♥




Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Tänkte att jag skulle lämna ett spår här, för jag läser ju trots allt varenda inlägg du skriver fortfarande :) Fast jag har varit lite borta från bloggandet själv... (och kommentarerna)

Ni ser ut att ha det väldigt mysigt på semestern! Max är så supergo och jag tycker det är så kul att läsa om er vardag!



Som sagt, ville bara berätta att jag är kvar...

Kramar till dig!



2011-08-05  /  21:47:03  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback