App-tips!

2011-08-17 15:30:09 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Nu har jag slutat jobba för idag! Det bästa med att börja jobba kl. 6 på morgonen är att man får gå hem vid 13.30. Det är väldigt skönt =)! Max har precis hållt konsert för mig. Han håller i sin leksakselgitarr och sjunger sånger för mig. Är så gulligt!

Nu vill jag ha lite app-tips av er! Främst tips på någon bra fotoredigeringsapp?? Blogg.se har ju ingen app vilket är tråkigt. Var det inte längesen det stod på deras förstasida att en app var på gång men vad jag vet har ingen kommit, eller? Ni andra som har blogg.se och mobilbloggar mms-bloggar ni då? Jag gjorde det på min tidigare blogg (aftonbladet) men har aldrig gjort det på denna blogg. Jag får kolla upp hur man gör helt enkelt men det borde väl inte vara alltför svårt eller?

Imorgon börjar jag inte jobba förrän 9.30. Tjohoo!!


Läste precis på aftonbladet att kronprinsessan väntar barn. Oj så mycket tidningarna har att skriva om nu =)




Kommentarer
Johanna

Instagram, i löve Instagram.

2011-08-21  /  13:31:08  /  http://www.justnuochidag.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback