Startar torsdagen

2011-04-28 07:17:36 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron ♥. Skönt med kortvecka för nu är det redan torsdag! Härligt!

Inatt har jag sovit fantastiskt bra och var nästan pigg när det var dags att gå upp. Max vaknade redan vid 6 trots att han inte somnade förrän efter 21 igår.

Jag har min långa arbetsdag idag. Blir nog en uteeftermiddag på jobbet i det soliga vädret =)! Det är bra att jag vänjer mig vid långa dagar för om några månader är det heltid som gäller för mig.

Hoppas ni får en bra dag och att solen skiner på er!




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Idag ser jag designen :) Testade F5 igår utan resultat...



Hoppas du får en fin dag på jobbet!

2011-04-28  /  08:48:01  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback