Snabblagat ikväll

2011-04-14 17:57:25 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag när jag kom hem från jobbet hade jag verkligen ingen inspiration till matlagning så det blir en färdiggrillad kyckling från ICA (lucky me att det är nedsatt pris denna vecka). Skulle ändå dit och hämta ut tyget till uterummet som redan kommit. Det kommer bli kanonbra! Min man är verkligen bäst eftersom han valde lila ♥ (min man som dessutom varit utklädd till kyckling på sitt jobb idag och har gula fläckar i ansiktet nu eftersom färgen inte riktigt gick bort... men men....det är ju ändå snart påsk)




Kommentarer
Camilla

Jag har startat en matgrupp på facebook där jag och andra delar recept med varandra. Det är allt från lätt lagat, snabblagat till lite lyxigare varianter.. Hittills har det varit lite dålig aktivitet men vi som lägger ut, lägger ut en hel del och ganska ofta.. Sugen på att vara med? Facebooksmästerkockar heter den ;-) Kram

2011-04-14  /  18:25:13  /  http://camillasdiamanter.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback