Så älskad

2011-04-12 17:16:07 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Mammas och pappas prins som är så älskad!

 

Max är på sitt allra finaste trotsigaste och gnälligaste humör idag. Men det hör ju till åldern! Nu har han äntligen kommit till ro på sitt rum och leker för fullt. Är roligt att se och höra.

 

Jag har satt mig i soffan med datorn i knät och dricker cappuccino och äter mörk choklad. Har varit en lite stressig dag på jobbet så jag behöver varva ner. Ikväll ska jag till gymmet och unna mig att basta efteråt med inpackning i håret. Jag behöver skämmas bort lite.... särskilt eftersom PMS-humöret lurar bakom hörnet!

 

 

 

Förresten, jag behöver lite matinspiration, både vardagsmat såsom helgmat. Snälla, dela med er av era tips!!! ♥





Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Vi brukar göra den här fast utan buljong. Hur gott som helst :)



http://receptsajten.blogspot.com/2007/05/het-kycklinggryta.html

2011-04-12  /  19:56:42  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback