Övervåningsbilder

2011-04-13 17:08:04 ,   Inredning/Hemma hos oss
Jag känner alltid sånt lugn när jag kommer hem till vårt hus. Har ju ett jobb som kan vara riktigt intensivt så det är så skönt att kunna slappna av när jag kommer hem. I lägenheten såg det alltid så stökigt ut men eftersom huset har ungefär dubbelt så många kvadrat som lägenheten så blir det inte lika mycket saker på ytan vilket gör att det känns renare och mer städat. Fantastiskt!

Har ju knappt visat er några bilder från vår övervåning. Står lite kartonger där som inte blivit uppackade (de flesta sådana är dock i klädkammaren) men också en hel del tomma ihopvikta kartonger.

Visar er tre bilder i alla fall =)



Min blivande "walk in closet". En massa tomma kartonger är i vägen för att jag ska kunna göra färdigt, dvs. ställa dit en klädställning till och hänga upp resten av kläderna (jag har en garderob i vårt sovrum med alla "vanliga" kläder såsom byxor och tröjor. Jag har dock ingen klädstång i den garderoben därav blir det en enklare variant av walk in closet på övervåningen istället för att köpa dyra garderober).




En del av "Marcus rum".




Läshörna i allrummet där uppe




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Ser ut som att ni har det jättefint!

2011-04-13  /  19:24:49  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback