Ja... då var det söndag igen!

2011-04-03 18:21:41 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej ♥

Då börjar redan helgen lida mot sitt slut. Det råder trött stämning här hemma idag. Blev läggdags sent inatt efter mammas 50-årsfest och Max väckte oss 6.15 imorse. Var en riktigt lyckad fest! Jag får skriva ett eget inlägg om det senare. Innan mammas fest var vi på en "bröllopsmiddag" för min kompis N med man som gifte sig utomlands för ett år sen och nu firade här i Sverige. Marcus och jag hann tyvärr inte vara med längre än en timme eftersom vi sen skulle vidare till mammas fest men det var en trevlig timme =).

Idag har vi hunnit med en del trots trötthet. Har haft besök här på förmiddan av Marcus syster med familj, sedan mat hos Marcus föräldrar och på eftermiddan kalas hos mina föräldrar för min brorsdotter N som fyller 4 år till veckan.

Nu håller vi på och tvättar och grejar lite här hemma och alldeles strax blir det klyftpotatis med pepparbiff och bearnaisesås. Bra avslutning på helgen!



Jag bloggar i köket






Blev lite misspepp när jag kikade in här eftersom det ekar tomt på kommentarer! Hade nästan inte ork att skriva ett inlägg men kunde inte låta bli =).




Kommentarer
Therese

Det var underbart roligt igår :) Ni hade verkligen gjort det bra

2011-04-03  /  19:24:48  /  http://thean.se
Emma

Här kommer en motivations-kommentar! Jag är en flitig läsare av din blogg, även om jag inte alltid lämnar spår efter mig ;)

Tack för igår förresten, du och Anne hade verkligen gjort ett strålande jobb med planeringen. Jag var så imponerad att jag nämnde det i min blogg :)

Kram!

2011-04-03  /  19:29:52  /  http://www.emmasrum.blogspot.com
Emma - mamma till Meja och Alvin

Veckan blir tyvärr inte så där skoj. Meja började kräkas igår kväll så det lär bli ett gäng hemmadagar här :(

2011-04-04  /  07:27:09  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Anna

Låter som en mkt trevlig helg :) vi hade lite trevligheter inplanerade för helgen men den blev ju som den blev suck

2011-04-04  /  08:51:43  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback