Fredag ♥

2011-04-15 08:04:56 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Jag tycker denna vecka har gått fort, fast jag jobbat fler timmar denna vecka än vad jag brukar göra. Trots att den har gått fort så är det självklart efterlängtat med fredag. Det vi har planerat i helgen är två kalas så idag ska det inhandlas presenter. Hoppas på en skön och lugn kväll i kväll med god mat (jag vet dock inte vad jag ska laga ännu) och sen somna i soffan som hör till på fredagskvällar (och det hände visst igår också) =)!

Hoppas er dag blir bra!





Kommentarer
Louise

det låter som en trevlig fredag, hos oss blir det tacos, det är aldrig fel! Hoppas att du har en fin dag och att solen lyser hos dig med! :)

2011-04-15  /  11:15:38 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback