Får jag gå och sova?

2011-04-27 16:45:47 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej läsare ♥

Trötthet är mitt förnamn idag. Vaknade med huvudvärk och ont i nacken efter 5,5 timmars sömn (hade svårt att somna igår). Arbetsdagen har dock gått mycket bättre än vad jag trodde och jag har känt mig riktigt pigg, men nu när jag kom hem och satte mig i soffan blev jag hemskt trött!!

Men ingen rast och ingen ro för om 1 timme och 45 minuter kommer det ca 10 tjejer/kvinnor/damer (eller hur man nu ska definiera alla) hit på blue mineralparty!

Hm... kanske ska resa mig ur soffan och städa lite...... om jag inte somnar!

Hoppas ni får en trevlig kväll! Jag ska tillbringa den med att shoppa hudprodukter.




Kommentarer
Anna

Hoppas du får sova gott i natt!

JAg är också extremt trött för det mesta. Läskigt när man nästan somnar i soffan mitt på dagen. Nu är jag olämpligt pigg när båda pojkarna somnade hyfsat tidigt, haha. Bör nog gå och sova snart.



2011-04-27  /  22:16:57  /  http://ambi.blogg.se/
Anna

vad fin nya headern var förresten :)

2011-04-27  /  22:17:31  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback