En dag i solen

2011-04-18 21:33:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Märks att det varit soligt och fint idag. Väldigt låg aktivitet på bloggarna jag läser och väldigt låg aktivitet bland kommentarerna här på min blogg!

Jag slutade jobba ganska tidigt idag och när jag hämtat Max och vi kommit hem så kom K och lilla L på fikabesök. Var trevligt =)! Max var dock inte så förtjust i att L ville åt hans lego. Och legobussen den höll han hårt i.

Ikväll har Marcus och jag varit på ICA Maxi och handlat. Har bland annat köpt grill. Den kommer nog bli flitigt använd i sommar. När vi handlade var Max här hemma med sin farmor som var så snäll och ställde upp som barnvakt en stund. De hade lekt med lego hela tiden. Max var alldeles överförtjust! Nu sover han gott sen en liten stund tillbaks och jag ska slappa i soffan nu och vila efter dagen!

Hoppas på sol imorn igen =)



Fika i eftermiddags. Ni får mest se bilder från vårt uterum nuförtiden, men mycket tid tillbringas där





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback