Traderaoskuld!

2010-09-01 21:45:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Min traderaoskuld är nu tagen!!

Jag budade lite på tradera förra hösten men har sen inte gjort det. Ikväll gick jag bara in och kikade lite på skor eftersom vi pratat om att köpa Kavat vinterskor till Max. Och då fanns det ett par i strl 25 (som vi hoppas ska passa Max i vinter) så jag la ett bud över de andra som budat och auktionen gick ut några minuter senare och jag vann auktionen. Nu har jag betalat och hoppas på att de ska passa och är fräscha. Det står att de bara är använda några gånger.




Kommentarer
Anna

Oj, vilka "stora" fötter Max har i jämförelse med Alexander. Här hemma är det 21 som gäller och de är för stora, haha.

Tradera är alldeles utmärkt när det gäller skor. Jag har haft mycket tur med just den varan. Nu senast köpte jag ett par höstkängor. Superfina! Passa dig dock för man kan bli beroende ;)

2010-09-02  /  05:47:14  /  http://ambi.blogg.se/
Carro

Grattis, o nu kommer du ha svårt o hålla dig därifrån:-)). jag köpte sist en pop jacka. knappt använd. barn sliter ju inte så på kläderna i denna ålder, så då är det ju bättre o spara några kr o handla där istället. så hoppas skorna inte e så använda heller.:-)

2010-09-02  /  07:44:27 
Emma - mamma till Meja och Alvin

Haha vänta bara snart är du fast ;)

2010-09-02  /  08:53:09  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Karin, Mamma- och fotoblogg

Tradera är beroendeframkallande :) Iaf för mig, hihi!! Man kan ju fynda riktigt bra saker =)

2010-09-02  /  10:46:21  /  http://karinochnova.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback