Tisdagsmorgon

2010-09-28 08:35:18 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Igårkväll var jag så trött att jag mådde illa, hade ont i hela kroppen och var helt slut. Somnade så fort jag la huvudet på kudden och har sovit hela natten. Max vaknade vid 6.30 men låg mellan oss en stund innan han gick upp med Marcus. Jag låg och drog mig till 7.20. Var skönt!

Nu på förmiddan kommer Max farfar hit och jag ska åka till kiropraktorn och sen vidare till jobbet. Max blir lämnad på dagis av farfar.

Solen skiner ute idag men jag tycker ändå det känns som att jag har grus i hela ögonen så verkar inte bli mycket piggare av det. Nu ska jag ta en kopp te och hoppas det ger mig lite energi =).

Kram på er!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback