Tisdagförmiddag

2010-09-14 12:08:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har haft en mysig förmiddag. Min kompis K och hennes dotter L på tre månader har varit här. Fikade kladdkaka och pratade =). Kan väl erkänna att jag blir lite sugen på bebis.... men fortfarande inte på att genomgå en graviditet för att få en bebis.


Denna söta tröja fick L av oss


Nu har jag skjutsat Max till dagis. Jag själv ska äta lunch och sen bege mig till jobbet. Har hunnit med mycket på förmiddan så det känns konstigt att åka och jobba nu. Dessutom ska jag på styrelsemöte ikväll så jag gissar på att jag kommer vara rejält trött ikväll.

Lunch var det ja.....

Hoppas ni har en bra dag

(och förresten va mysigt Ensam mamma söker var. Blir nog en bra säsong)




Kommentarer
Linda

haha jag e tvärtom, sugen på att vara gravid och gå igenom förlossning men inte på att ha två barn just nu ;.)

kramis

2010-09-14  /  13:17:15  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback