Tidig morgon

2010-09-03 05:55:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gäsp!

Klockan är 05.53 och jag gick upp för 20 minuter sen. Usch vad jag ogillar att gå upp tidigt. Sitter och äter ett kokt ägg, mer än så orkar jag inte äta så här tidigt utan jag tar med mig smörgås till jobbet.

Att gå upp så tidigt känns dock bättre när jag tänker på att jag slutar 12.30 idag. Det är en riktigt bra fredag jag har idag om jag jämför med fredagen nästa vecka då jag slutar 17.30.... men det ska jag ju inte tänka på nu för nu hägrar bara 12.30 =).

Snart dags att åka. Hoppas ni får en finfin dag!

(det är 4 grader ute... brrr....)




Kommentarer
Russin

Du var uppe innan tuppen idag du, hihi.. men skönt att sluta så tidigt..



burr kallt även här idag..



kramisar

2010-09-03  /  09:59:41  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback