Somnade själv

2010-09-07 21:07:35 ,   Max
De senaste kvällarna har vi fått suttit inne hos Max när han ska sova men ikväll somnade han själv. Jag behövde bara gå in en gång till honom.

Max -Mamma! Mamma!
Jag går in till honom.
Jag -Vad är det Max?
Max -Nenne?
(nallen)
Jag -Var är nallen?
Max -Borta!
Jag hittar nallen under hans täcke och ger den till honom
Max -Däääää! (han kramar nallen och lägger sig på sidan och blundar)


Det är så mysigt att han börjar prata alltmer! Nu sover han gott efter en gnällig kväll. Trångt i sängen har han för det är två nallar, en stor tiger och ett får som sover med honom =).



Bild från igår!









Kommentarer
Jenny

Är inte Max lite gammal för att sova i spjälsäng?

2010-09-09  /  08:32:30 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback