Snart måndag igen...

2010-09-12 21:22:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll!

Nu är snart helgen slut och de här sista timmarna av helgen rusar fram. Jag har varit iväg några timmar ikväll och när jag kom hem så hade tvätten fastnat i tvättmaskinen nere i källaren. Det gick ej att öppna luckan. Maskinen stod på att det var 1 minut kvar i cirka 20 minuter innan vi ringde jouren som skickade ut en kille. Men precis innan han var här (efter 25 minuter) så blev maskinen klar och gick öppna. Vår tvättid är dock slut så nu har vi en massa blöt tvätt. En maskin som skulle gå på 48 minuter tog ungefär 1 timme och 48 minuter för att bli färdig. Blir en felanmälan imorn!

Max har duschats och sen passade jag på att klippa håret på honom så han kom inte i säng förrän för 10 minuter sen. Så kan det bli =)!

Nu ska jag äta lite pizzarester sen igår och slappa lite innan läggdags.

Hoppas ni haft en bra helg!




Kommentarer
Linda

tackar! ja jag ska fixa fler bilder när det är städat haha.

åh kan du klippa honom själv? vad duktig du är. Leya skulle behöva toppas men hon kommer ju aldrig sitta still haha

2010-09-12  /  22:04:25  /  http://familyspace.blogg.se/
Anna

Det var jättehärligt att se mini i magen :) MNu vet vi att det verkligen är någon där och att h*n mår bra :)

Hoppas med på att jag slipper det onda men har inte så höga förhoppningar för det gör fortfarande ont.

2010-09-13  /  06:04:14  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback