Och så var det onsdag...

2010-09-22 09:35:17 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej på er!

Jag ska nog alltid skriva att vi nog får en jobbig natt för vi fick en bra natt istället. Vi behövde bara gå in en gång till till Max igårkväll och sen sov han ända till 6.20 imorse då Marcus la honom mellan oss och så somnade vi om alla tre och sov till 7.30. Så det blev lite sovmorgon. Härligt! Max är lite hes idag men han har ingen feber eller nåt sånt så vi har tagit beslutet att han får vara på dagis idag. Men jag ska försöka komma ifrån jobbet lite tidigare så han slipper vara på dagis till stängning.

Jag har haft en riktig slapparmorgon och legat i soffan och tittat på Vakna med the voice. Idag vann jag kampen mot Max tjat om Teletubbies =). Max har lekt för fullt på morgonen. Han leker så bra här hemma nu sen han började på dagis. Är roligt tycker jag!

Nu ska vi snart åka till dagis och sen blir det jobb för mig som börjar med skogsutflykt idag. Det är kallt ute så känns inte så lockande....





Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Mysigt med skogsutflykt tycker jag. Här är det kallt, men sol. Har inte ni sol idag?

2010-09-22  /  11:44:21  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback