Lördagen

2010-09-19 12:35:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
Oj här ekar det tomt på blogginlägg! Jag har inte hunnit helt enkelt =).

Igår var vi barnvakt åt min brorsdotter N. Hon och jag var och shoppade på eftermiddan. Jag köpte bl a present till Max och skor till mig. N fick hårspännen och en rosa leksaksmp3. Lycka! Dessvärre slutade allt illa då hon ramlade och slog i tänderna. Så barnvaktandet tog tyvärr slut lite tidigare än tänkt.

Vi hade vännerna S och H här igårkväll. Var ett halvår sen vi träffades sist men kändes som det var igår. Jättetrevligt hade vi! Åt tacopaj och smaskade chips och pratade.




Idag blir det kalas nr 1 för Max då hans kompis R med föräldrar kommer hit samt M och H (blev mycket förkortningar i detta inlägg).

Just nu håller jag på med vad jag tror blir en misslyckad morotstårta. Så gästerna kommer nog även bjudas på en kladdkaka i eftermiddag. Man måste ju gardera sig!

Hoppas ni har en bra helg, och ni har väl röstat?





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback