Hemma!

2010-09-08 22:22:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag har varit borta från 10 till 21.30 idag så jag är ganska seg nu!

Jobbade och hämtade sen Max på dagis. Var och hämtade ut ett paket från HM på ICA och sen åkte vi tillbaks till dagis där det var grillkväll. Marcus kom också dit. Vi grillade korv och Max lekte. Vid 18.40 skjutsade jag hem Marcus och Max och så åkte jag på symöte. Och så kom jag alltså hem vid 21.30.

En snabbresumé av min dag fick ni nu =).

Hoppas ni haft en bra dag =)!

(är så glad för er trogna som kommenterar här inne men det vore roligt om ännu fler kommenterade. 90 läsare här inne idag och två kommentarer....)




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Det är underligt det där med kommentarer. Är samma hos mej...

2010-09-09  /  09:15:42  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback