Helgen är nära

2010-09-30 18:11:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
En dag kvar till helg =).

Dessvärre jobbar jag till 17.30 imorn vilket ju är lite väl sent men sen får man ju komma hem till fredagsmys så då klarar man ju det mesta.

Jag kom hem från jobbet för en halvtimme sen. Handlade på vägen hem så blev lite senare än vanligt. Jag tycker om att inte börja så tidigt på dagarna men det är tungt att alltid sluta jobba till 17. Kvällen blir kort. Men samtidigt har jag vant mig nu så är inte lika jobbigt som i början.

Den här veckan har vi varit ute hela eftermiddagarna på jobbet så jag går med rosiga kinder här hemma på kvällarna. Härligt med frisk luft =)!

Nu puttrar det stuvade makaroner på spisen och biffar steks!




Kommentarer
E.K - Mamma till Alicia

Härligt med stuvade makaroner och rosiga kinder, hehe.

Hoppas ni får en fin helg :)

2010-10-01  /  07:17:24  /  http://eekk.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback