För två år sen

2010-09-25 21:43:31 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Nej ni.... nu kan jag inte låta bli längre. Jag måste vara lite nostalgisk. För ganska exakt två år sen var vi på väg in till förlossningen. Vilken känsla det var att gå ut från lägenheten och veta att nästa gång vi skulle kliva in genom dörren så skulle vi ha vår bebis med oss. Kommer aldrig glömma de där timmarna innan Max kom till oss. Har skrivit mer om dem här.

Min förlossningsberättelse finns här.




Nu har jag slagit in Max presenter och de står redo för att öppnas imorgon då vår fina kille blir två år <3




Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Åh så härligt att bli lite nostalgisk :) Älskar att se bilder ifrån förlossningen, de påminner mig om att snart är vi där =) på gott och ont ;) börjar bli lite nervös för denna smärta!

2010-09-26  /  22:11:09  /  http://vi2blir3.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback