Fikat in helgen

2010-09-24 17:08:50 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Idag slutade jag jobbet 12.30. Underbart! Jag har nu på eftermiddan "fikat in helgen" med M. Bilden ovan är dock tagen här hemma vid ett annat tillfälle. När vi fikat blev det lite shopping på Lindex för mig, och denna gången ingenting till Max utan bara till mig själv. Ni får se senare =).

 

Nu väntar god mat och fredagsmys. Marcus och jag kan nog tävla om vem som somnar först i soffan ikväll.

 

Max är fortfarande hes och på gränsen till feber. Han vill inte äta vissa saker så antagligen har han ont i halsen. Tydligen går det streptokocker på hans förskola men jag har pratat med vårdcentralen och de tror att det är en vanlig virusinfektion han har eftersom han inte har hög feber eller verkar ha jätteont i halsen. Sen sa de att man inte blir hes vid streptokocker. Så han är nog bra snart. Han är ju inte jättesjuk direkt utan leker mest här hemma.

 

Hoppas ni får en mysig fredagskväll. Jag återkommer =).





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback