5.45

2010-09-02 08:22:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja den tiden vaknade Max imorse! Alldeles FÖR tidigt! Han låg och pratade mellan oss en stund men vid 6.15 gick han och Marcus upp. Hoppas han inte kommer vara alltför trött på dagis sen.

Max är inne i en lösmageperiod igen. Blir tokig!!! Luktar så surt så det är helt sanslöst. Pratade med bvc igår och nu ska vi sluta med välling helt. Men vi gav majsvälling igårkväll och imorse. Marcus och jag har lite svårt att slita oss för det är så mysigt att ge Max välling och han älskar det. Men vi måste prova utan ett tag nu för att se om det blir bättre. Så från och med ikväll blir det havregrynsgröt på kvällen och morgonen för Max. Jag ska dessutom köpa semper magdroppar idag och börja ge honom. Hoppas ni stod ut med lite bajsprat så här på morgonen =).

Jag ska äta lite frukost nu och sen lämna Max på dagis innan jag åker till jobbet.

Ha en fin dag!





Kommentarer
Katarina

Sempers magdroppar är kanon. Ger det till mina när dom har varit lösa i magen. 9 gånger av 10 funkar det. Funkar även bra att ge vid maginfluensa till både barn och vuxna.

2010-09-02  /  09:42:09  /  http://katarinas.bloggplatsen.se/
carro

sista tiden när det krångla för filip med välling så blanda jag 8 månaders välling med 1 1/2 års välling, för den senare vart för stark för filips mage därav lös i mage. men sen har han lactos oxå. men pröva det annars om ni vill fortsätta med välling.:-), det e ju väldigt smidigt med välling, men filip ville ej ha mer när han var runt 1 1/2 år.

2010-09-02  /  10:06:31 
Anna

Hoppas det hjälper att sluta med vällingen. Det är så jobbigt både för föräldrar och barn när det är löst i magen.

Jättefin bild på dig förresten!

2010-09-04  /  09:26:50  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback