Svampmacka!

2010-10-27 21:23:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hade en bra dag på jobbet idag och timmarna rusade iväg och vips så var det dags för mig att gå hem! Roligt när det är sådana dagar.

Mina föräldrar har fått en massa trattkantareller av en vän. Min pappa har stått och rensat i 3,5 timmar på eftermiddan. Efter att jag hämtat Max på dagis var vi där och fick lite så just nu gör jag och Marcus varma mackor med kantareller på. Smaskens så här på kvällen!

Nu hoppas jag på en natt utan en massa rethosta hos Max. Jag vill sova!! =)

Godnatt på er!




Kommentarer
Ingela

Så gott med svampmacka! :)



Hoppas att ni slipper rethostan inatt! Här har både Simon och Isak haft hosta på nätterna. Inget kul..

2010-10-27  /  21:58:05  /  http://trebarnslandet.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback