Stuvade makaroner

2010-10-17 18:26:37 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi åkte till MediaMarkt och IKEA i förmiddags. Köpte ny dammsugare och sedan lite smått och gott på IKEA. Åt även lunch där.

Nu har vi varit ute och cyklat en sväng. Var skönt. Avslutades med lite handling inför veckan och just nu håller jag på att laga stuvade makaroner. Till det blir det stekt kycklingkorv. Ikväll ska jag titta på Ensam mamma söker och äta det sista av snacksen från fredagsmyset =).

Igår köpte vi ett litet set med briotågbana till Max. De sålde billigt på Netto. Oj så mycket han tycker om den!





Kommentarer
Josefine

En sån där tågbana har Ronja också, men ett stort set. Det är jag och min syster som har lekt med den en gång i tiden, fast Ronja förstår sig inte riktigt på den. Bara om jag tar fram och bygger så intresserar hon sig. Men det kommer väl :-)

2010-10-17  /  19:31:01  /  http://axelssons.wordpress.com
Linda Olsson

Tågbana verkar populärt! :D Det byggs ganska flitigt här hemma också! ;)

2010-10-23  /  17:10:34  /  http://mrslindaolsson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback