Inte sova!

2010-10-16 00:15:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Som väntat somnade jag till idol. Fast jag höll mig vaken ganska länge faktiskt men jag kommer inte ihåg att jag hört Jay och Geir och de var ju de två sista. Sen vaknade jag upp när Minnah åkte ut. Jag gillade ju henne så det var tråkigt.

Marcus och jag gick och la oss för 45 minuter sen men jag kunde inte somna så fick gå upp igen. Dessutom har jag ont i halsen så det störde mig lite. Sitter här och läser lite bloggar och hoppas på att känna mig akut trött snart trots att jag sov nästan 1,5 timme tidigare ikväll.

Godnatt!




Kommentarer
Anna

Vad jobbigt att inte kunna somna. Jag kan i princip somna var som helst just nu. Är så galet trött jämt. Somnar för det mesta i soffan vid 20-tiden. Hinner verkligen inte med något de dagar jag jobbar. Bara sover när man väl få egentid :S

2010-10-16  /  06:59:18  /  http://ambi.blogg.se/
Emmy

Hej! Ville bara säga att jag följt din blogg...sen 2007. Har varit så himla kul att följa dig genom din utbildning, din graviditet och nu ditt liv som mamma! Brukar inte lämna någon kommentar och livstecken men nu vet du :)

2010-10-16  /  10:47:49 
Sara - Mamma till Max 2 år

Emmy: Va roligt att du hängt med så länge =)! det uppskattas!!

2010-10-16  /  21:00:14  /  http://sarasrum.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback