Godnatt

2010-10-11 21:32:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll!

Här hemma är vi måndagströtta så blir nog läggdags alldeles strax. Vi hade skogsutflykt på jobbet i eftermiddags. Grillade korv så jag har luktat rökt ända tills för en stund sen när jag äntligen kunde duscha. Jag kom hem från jobbet vid 18.20 och då var det mat, disk, Marcus åkte och handlade, jag tittade på Top Model så duschen fick vänta. Men nu känner jag mig fräsch! Då sover man ju extra gott.

Min nacke och mitt huvud är verkligen inte på humör och det tar så otroligt mycket kraft från mig. Att sitta vid datorn är inge bra så nu loggar jag ur och önskar er en god natts sömn =)!





Kommentarer
Ingela

Hoppas att du får en god natts sömn och känner dig utvilad imorgon!

2010-10-11  /  23:22:01  /  http://trebarnslandet.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback