Dop och kalas!

2010-10-16 21:07:41 ,   Allmänt/Vardagsliv
På eftermiddan idag var vi på lilla L´s dop! Var så fint. Efter dopet var det smaskigt fika. Bulle, flera sorters kakor och sedan tårta. Vi var rejält mätta när vi åkte därifrån vidare till min kusin E´s födelsedagskalas. Där åt vi lite till tårta. E har en jättefin lägenhet. Jag har visat bilder hemifrån henne några gånger tidigare men nu har hon flyttat så jag tog nya bilder som ni ska få se imorn. Vilken cliffhanger va?! =)



I kyrkan på L´s dop



Max tittar bekymrat på när L får vatten på huvudet och gråter



Tårta hos E



Nu ikväll köpte vi hem kinamat och sen har vi städat lite. Nu är det bara lugn och ro som gäller. Jag har ont i halsen, snorar och på gränsen till feber så ska verkligen försöka ta det lugnt nu. Hoppas ni haft en lika bra dag som vi haft!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback