Barnvälsignelse

2010-10-24 12:35:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har varit på barnvälsignelse på förmiddan. Marcus sjöng så fint och jag filmade det och håller på att övertala honom att få visa er. Vi får väl se =) (han är förkyld så han är inte riktigt nöjd med hur han låter). Självklart var föräldrarna och lilla flickan också väldigt fina =).

Mina föräldrar kommer hit och äter mat idag så ska snart börja laga. Men först ska Max få pytt i panna så att han kan sova sen (mina föräldrar bjuds dock inte på pytt i panna).

Vi har haft en riktig kaosnatt här hemma pga en liten kille med rethosta så har sovit alldeles för få timmar alla tre. Nu känner jag mig dock pigg men tröttheten kommer väl sen.

So long!








Kommentarer
sevendaysaweek♥

sv; verkligen inte!

2010-10-24  /  17:18:54  /  http://sevendaysaweek.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback