Andra dagen hemma

2010-10-20 22:51:41 ,   Allmänt/Vardagsliv

En kopp te och äggsmörgås (med citronmajonnäs på... mums!) blev det här hemma i förmiddags när jag hade lämnat Max på dagis.


Gokväll
! Ville kika in här för att säga godnatt till er. Jag har varit snäll mot min nacke och knappt varit inne på datorn idag. Bara en snabbis i förmiddags. Men nu ville jag skriva några rader.

Har varit hos kiropraktorn idag som ansåg att min nacke och rygg är i rejält dåligt skick igen. Dags för mig att inte vara så lat och börja röra på mig. Han gjorde justeringar (alltså knäckte) och masserade sen lite. Kändes mycket bättre efteråt. Tog en långpromenad på eftermiddan och hämtade Max på dagis och det var riktigt skönt att röra på sig vilket jag ju behöver.

Imorn blir det jobb igen och hoppas att jag ska må bra. Ska även försöka ta mig i kragen och ta en promenad på rasten istället för att bara sitta och lata mig. Och sen måste jag minska ner på min tid vid datorn här hemma. Oj va snabbt jag skriver nu för att effektivisera tiden =).

Hoppas ni haft en bra dag och vi "ses" förhoppningsvis imorn =). Godnatt!



Jag ska åka till kiropraktorn.




Kommentarer
Anna

Hoppas det går bra på jobbet idag. Jobbigt att ha sådana problem men skönt att det kändes bättre efter kiropraktorbesöket!

2010-10-21  /  09:16:53  /  http://ambi.blogg.se/
Emma - mamma till Meja och Alvin

Skönt att det känns bättre :) Hoppas du får en bra dag på jobbet!

2010-10-21  /  09:30:15  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Emmeli

Fy för smärta! Hoppas du blir/är bättre!!

2010-10-22  /  10:57:59  /  http://lini07.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback