Snöig förmiddag

2010-11-23 09:40:26 ,   Allmänt/Vardagsliv



Det snöar och blåser ute! Känns kul att det blir en vit advent i år. Mysigt!

Max är så gullig. Han har lekt länge på sitt rum och ropade på mig för en stund sen och när jag kom in stod han stolt på golvet med händerna i fickorna. Han har byggt en jättefin tågbana. Han var så stolt när jag berömde honom.

Jag fick lite sovmorgon imorse för Max gick upp med Marcus vid 6.50 och så sov jag till 7.30. Max och jag har sen myst till barnkanalen. Se ali säger Max och med det menar han att han ska se Charlie och Lola. Favoriten är dock Rorri racerbil men det går ju inte på vardagmorgnarna när vi tittar. Han får önska sig det i julklapp på dvd.

Jag har inte ätit frukost än men ska göra det nu. Har ringt lite samtal. Sen ska jag leka lite med Max innan vi ger oss iväg för dagen. Jag har kort arbetsdag idag och ska sen på aloe vera-party hos min mamma ikväll.

Ha en fin dag!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback