Slut på tålamod

2010-11-09 20:58:04 ,   Allmänt/Vardagsliv


Innan jag åkte till jobbet idag

Gokväll!

Jag tog mig till och från jobbet idag i detta oväder! Fick åka lite tidigare från jobbet för att hämta Max på dagis eftersom han och Marcus helt omöjligt skulle kunna cykla hem i detta väder. Marcus mötte upp oss där.

Här hemma har mitt tålamod varit slut typ hela kvällen och Max har varit minst sagt energisk. Jag har dessutom haft huvudvärk hela eftermiddan och kvällen och det gör ju inte saken bättre. Dessutom är jag extremt sötsugen! Inga bra förutsättningar alltså. Förut stängde jag in mig i sovrummet för att bara få vara ifred en stund.

Nu blir det strax Desperate Housewives och en avokado att smaska på. Marcus håller på att baka bröd så blir nog ett smakprov av det sedan =).




Just nu! slappar i sängen




Kommentarer
Therese

Jag är också så fruktansvärt sötsugen. Huvudvärken gör mej galen och den här förkylningen verkar aldrig släppa. Håller tummarna att vi båda vaknar till en bättre dag i morgon.



Kram på dej och hoppas du fick det lite trevligt framför tven ändå.

2010-11-09  /  21:35:50  /  http://mirasmamma.blogg.se/
steph

nice blogg :)

2010-11-09  /  21:46:11  /  http://stephiesmode.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback