Shopping, simning och Sex and the city

2010-11-05 09:54:26 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja så sammanfattar jag gårdagens eftermiddag och kväll.

Jag träffade min kompis S på stan. Vi fikade och shoppade sen lite. Jag köpte en "rånarluva" (vad heter de egentligen?) till Max som han kan ha under hjälmen när han cyklar från dagis med Marcus på dagarna. Bra att ha ute och leka i i vinter också! Sen blev det en tubhalsduk och en tröja till mig.






När jag kom hem från stan åt jag mat och vid 19.30 åkte jag och simma. Var så lugnt och skönt på badhuset. Bastade en stund också. När jag kom hem var jag ganska trött men orkade ändå se en timme av Sex and the city 2 men sen slumrade jag på soffan =).




Kommentarer
Therese

Nej, jag tror inte att det är magsjuka han haft. Det är pga av hostan han spyr. Nu har iaf fått i sig lite mer idag vilket gör mej glad.



Hoppas ni får en mysig fredag och en härlig helg!



2010-11-05  /  11:15:02  /  http://mirasmamma.blogg.se/
Anna

Åhh, var hittade du den? Perfekt i vinter ju! Härligt med simning. Ska försöka komma iväg nästa vecka (om jag är frisk) när jag är ledig för att simma. Bara hoppas att jag ska komma i badkläderna ;)

2010-11-05  /  11:47:54  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback