Kvällens göromål

2010-11-02 22:15:41 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ikväll har jag bakat bröd och muffins inför att jag ska ha symöte (eller skvallermöte kanske är ett mer passande ord ;)) här imornkväll.

Nu är jag trött och ska sova snart. Känns riktigt härligt att ha ledigt från jobbet i tre dagar nu. Skönt med lite höstlov för mig och Max. Men ligga på latsidan ska vi inte för vi har en del roligt inplanerat dessa dagar.

Imornförmiddag blir det kiropraktorbesök för mig och Max får följa med för efteråt ska vi träffa K och lilla L. Blir mysigt!

Hoppas ni haft en bra dag och får sova gott. Nu ska jag provsmaka muffins =).





Kommentarer
Anonym

allt bra hos dig?:) kram!

2010-11-03  /  17:18:40  /  http://denisebjrk.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback