Falska förhoppningar

2010-11-15 08:49:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron!

Eftersom vi åkte en del bil igår så blev det lite rubbat med Max sovtider och han sov ungefär en halvtimme vid 18-tiden när vi åkte hem och det gjorde att han inte somnade förrän 22 igårkväll. Naiv som jag är trodde jag att han därför skulle sova längre imorse. Men nej såklart inte. 6.20 vaknade han och vägrade somna om. Jag hade svårt att somna igårkväll så somnade inte förrän 0.30 så jag har slumrat ganska tungt i soffan nu på morgonen.

Nu ska jag göra i ordning lite frukost så jag piggnar till =)!




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Meja är likadan, vaknar samma tid även om hon lägger sig senare...

2010-11-15  /  09:39:08  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback