Äntligen fredag!

2010-11-12 08:24:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Äntligen fredag! Ska bara jobba 8 timmar först och sen får jag fredagsmys. Jag har sen jobbardag idag och kommer kanske hem vid 18 vilket alltid är tråkigt på fredagar, men det väger ju upp att jag slutar tidigt vissa andra fredagar.

Max ville ha morgon 6.30 imorse. Alldeles för tidigt enligt mig. Jag slumrade lite i soffan fram till 7.30 då jag gjorde i ordning oss. Positivt med att vi gick upp tidigt var att vi hann träffa Marcus några minuter innan han cyklade till jobbet vid 6.40.

Hoppas ni får en bra dag och laddar inför fredagsmyset =).







Kommentarer
Linda

usch ja segt med sen kväll en fredag. hoppas ni får en mysig helg utan ont.

kraam

2010-11-12  /  13:17:18  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback