Vaknaklocka!

2010-05-23 11:30:38 ,   Max
Jag förstår inte hur Max kan vara så pigg på morgonen. Från att ha sovit som en stock till att vara klarvaken och klättra runt som en tok i vår säng. Puh.....

Själv ligger man halvdöd och vill inget hellre än att sova vidare.

Imorse vaknade han 7.15 fast han somnat efter 21.30 igår. Det är som att han har ett inbyggt alarm som alarmerar när det är morgon oavsett när han somnat på kvällen. Som en vaknaklocka. Denna vaknaklocka orsakade dock att han varit trött på förmiddan och ligger och sover nu. Jag hoppas på att han sover i två timmar och vaknar pigg och glad sen.

Jag har ingen vaknaklocka men däremot en fint fungerande sovklocka ;).

Igår tog jag lite bilder på Max när han klättrade runt och busade i vår säng medan Marcus och jag ville sova vidare.











Kommentarer
Josefine

Vilka goa små kinder! Det är sådana kinder man bara vill pussapussa hela tiden. =)

2010-05-25  /  10:33:03  /  http://finelinan.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback