Vad skulle jag in där och göra?

2010-05-15 14:30:19 ,   Mode/Kläder
Jag var och handla lite förut och drogs då mot Lindex. Jag skulle inte ha något egentligen MEN hittade en randig lång lite lössittande topp som jag var tvungen att ha. Såg framför mig att den kommer bli väldigt användbar framöver och jag hoppas jag hade rätt för jag köpte den =). Men ibland undrar jag vad jag skulle in där och göra... för har jag väl sett nåt jag vill ha så är det svårt att glömma det.

Ha ha varför kommer jag alltid på efteråt att jag skulle ha putsat spegeln innan jag fotade i den. Inte så snyggt med ett dregelstreck a lá Max mitt i håret på mig. Max rosa tandborste fick också vara med på bild!





Kommentarer
Linda

den är väldigt fin på dig!

Jag e likadan ska bara kolla men ooops så fick ngt följa med hem!

Kram

2010-05-15  /  21:05:42  /  http://familyspace.blogg.se/
Anna

Den passade dig väldigt bra :) Jag är likadan. Ibland ångrar jag otroligt att jag gick in och i andra fall undrar jag bara varför jag gick in. Håller dock hårt i plånboken nu ifall jag inte får ngt jobb så då får jag blunda för alla impulser.

2010-05-16  /  08:18:30  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback