Spenatsoppa och fruktsallad

2010-05-25 14:48:48 ,   Allmänt/Vardagsliv
Marcus och jag har precis ätit spenatsoppa till lunch. Recept finns här. Det var ok! Inte någon jättesmakupplevelse men bra vardagslunch.



Vi hade roligt i badet men blev trötta alla tre efteråt. Max åt som en häst då vi kom hem. Det tar på krafterna att bada =). Han somnade inte förrän 14 och sover nu också.

Jag sitter och smaskar i mig fruktsallad med grädde =). Ska försöka kontakta min a-kassa men verkar inte vara det lättaste då inget telefonnummer finns på deras hemsida utan jag måste maila. Alltid enklare att ringa tycker jag!





Kommentarer
Nina

tack snälla du!! :D



mmm va gott med spenatsoppa! mums!

2010-05-25  /  15:47:03  /  http://modesida.blogg.se/
Emma - mamma till Meja

Spenatsoppa är ju så gott, men sen jag blev gravid denna gången kan jag knappt titta på spenat ens :( Hoppas det ändras tillbaka sen igen!

2010-05-25  /  16:06:44  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback