Morgonbad

2010-05-11 09:46:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max har bara sovit 9 timmar inatt. Han vaknade 6.20 imorse pigg och glad! Men han sov 2 timmar och 40 minuter igår på dagen så var väl därför det blev mindre sömn inatt.

Han bajsade imorse så det kom upp på ryggen så jag fick ta fram badbaljan och så fick han bada. Det tyckte han var väldigt roligt =). Jag tyckte det var mindre roande. Ännu mindre roande att det kom bajs på pyjamasen så jag måste ner i källaren och se om det finns nån tvättid. Han är snorig idag med men har ingen feber.

Vi ska strax gå ut på en långpromenad. Jag har en sak att lämna på vårdcentralen så vi går dit och tillbaks. Solen skiner ute så det blir härligt! Kanske köper jag en glass att smaska på på vägen hem. I eftermiddag blir det nog lek ute på gården skulle jag tro.

Hoppas er dag har börjat utan en otäck bajsig blöja som just nu fortfarande sprider sin doft fast den ligger i en ihopknuten påse i hallen =).




Kommentarer
Ingela

Hehe.. Simon bajsar nästan alltid ner sina pyjamaser. Det är nästan mer regel än undantag. Jag får tvätta pyjamaser för jämt!



Ha en fin dag i solen!!

2010-05-11  /  10:46:21  /  http://trebarnslandet.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback