Middagslagning pågår!

2010-05-03 18:27:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
Kikar in här en snabbis medan fetaostbiffarna håller på att stekas.

Max lekte för fullt på öppna förskolan. Men när vi varit där i nästan 1,5 timme gick han till ytterdörren flera gånger och vinkade så då förstod jag att han ville åka därifrån. Han var färdiglekt helt enkelt. Vi åkte då och veckohandla! Summan blev 1005:-. Snacka om snopet! Jag som ville komma under 1000:- men om man tänker hur mycket jag handlade mat för så var det långt under tusen för jag köpte två linnen till mig och en present till Marcus (fyller år på lördag) och sen några andra saker som inte hör till den vardagliga ruljansen =). Så lite duktig var jag i alla fall.....

Men den där chokladglassen som slank ner i kundvagnen kanske borde stannat i frysdisken ;).

När vi kom hem var det bara att bära in matkassarna och sedan ta en stor kasse med tvätt i ena handen och Max i andra och gå ner till tvättstugan och lägga in tvätt i maskinerna.

Max var sen trött och låg och lekte på sitt rum. Ja ni läste rätt, låg och lekte:



Oj nu är maten klar.....





Kommentarer
Linda

åh sötisen så trött så trött.

Kram

2010-05-03  /  21:21:01  /  http://familyspace.blogg.se/
Jenny

haha åh vilken rockstar !!

Kramisar

2010-05-03  /  22:49:41  /  http://jennyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback