Mat v. 18

2010-05-03 12:24:21 ,   Mat och annat gott
Här kommer denna veckas matlista:

Måndag
Lunch: Potatis och lax
Middag: Pressad potatis och fetaostbiffar (första gången jag provar. Recept här)

Tisdag
Lunch: Keldas fisksoppa med lax i
Middag: Hembakad pizza

Onsdag
Lunch: ?
Middag: Lasagne

Torsdag
Lunch: Lunch borta
Middag: Kyckling med rotfrukter i ugn

Fredag
Lunch: Kalops (jag älskar kalops och Marcus avskyr det så därför jag lagar det till lunch. Första gången jag provar)
Middag: Stekt biff med klyftpotatis och sötpotatis

Lördag
Lunch: Kalops
Middag: Grillat på vår nyinköpa grill. Dessutom är det Marcus födelsedag =)




Kommentarer
Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Ja visst var smyckena fina! Helt otroliga!



Jag tycker alltid du har så finulig mat med i dina veckomatsedlar. Kanske ska jag kopiera dem alla - har jag mat för ett tag framåt ;) Haha.

Vi åt ju från veckomatsedel. se jämt förut, men det blir ju rätt dyrt i längden. Så nu tar vi bara enstaka rätter därifrån och försöker blanda med vanlig husmanskost :)

Men det är ju inte lätt att komma på VAD man ska äta jämt. Puh!

2010-05-03  /  20:03:44  /  http://www.alltforforaldrar.se/theans





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback