Bebissugen och grillat!

2010-05-23 21:23:21 ,   Allmänt/Vardagsliv
Känns inte som söndagkväll eftersom Marcus inte ska jobba imorgon. Kommer ta ett tag att vänja sig vid att han inte ska iväg.

Jag ligger på soffan och kikar runt här på nätet och är lite vemodig över att min mammaledighet är över och att Max blivit så stor. Nästan så att jag blir bebissugen. Synd bara att jag har skräck inför tanken att vara gravid igen så det får nog vänta ett tag till. Jag får leva på minnena av Max som bebis =).

Imorgon blir det att besöka arbetsförmedlingen och skriva in sig. Segt!

Vi har haft en bra dag och en god kväll. Åt väldigt gott grillat kött hos mina föräldrar. Vädret var dock inte på topp men vi grillade med gasolgrill på deras altan så det gick bra ändå.

Här kommer en solig och somrig grillbild från förra lördagen:








Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Förstår att det är vemodigt! Jag är sjukt bebissugen! :)

Hoppas det går bra på arbetsförmedlingen.

Vilken snygg topp du har på dig på bilden, var är den köpt?

Kram

2010-05-23  /  22:13:29  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/
Evelina

Ja tänk om man försökte få fler barn bara för att man saknade den där första bebistiden... Då hade jag nog fått ett tiotal ungar till slut haha!

Vad är det som gör att du är lite skraj för att bli gravid igen?



Kram!

2010-05-23  /  22:35:03  /  http://happilyeverafter.se
Emma - mamma till Meja

Hoppas du får en bra första dag som icke mammaledig :)

2010-05-24  /  07:26:41  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback