Gomorron sol!

2010-05-27 09:42:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag skiner solen =). Hoppas det fortsätter så.

Max vaknade 6.30 imorse men somnade om efter ett tag på min kudde. Det var lite trångt men det var det värt för att få sova en stund till. Vi sov till strax efter 8.

Jag sitter och äter frukost och Marcus diskar. Bra att ha en hemmaman som vet var hans plats är ;) Hi hi.....

Vi ska strax ge oss iväg till Marcus föräldrar och träffa Marcus syster och lille N som är på besök (jag kanske förvirrar er eftersom Max har två kusiner jag kallar för N. Min brorsdotter N och Marcus systerson N, men båda namnen börjar helt enkelt på N).

Senare idag ska jag berätta om något ovanligt jag gjorde igår. Något jag inte gjort på väldigt väldigt länge..... flera år för att vara exakt. Mer om det sen!

Hoppas ni får en härlig dag!




Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Skönt att solen skiner på er också! Nu börjar man få lite sommarkänslor :)

2010-05-27  /  10:26:59  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback