Blåsigt!

2010-05-07 09:58:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
Solen skiner och det blåser ute!

Vi ska strax ge oss iväg till marknaden. Passar på nu på förmiddan för i eftermiddag ska vi hälsa på C och R.

Jag funderar på att ge Max ett riktigt äventyr. Han älskar bussar men vi har aldrig åkt buss. Men det går en liten stadslinje här på vår ort som stannar precis utanför vårt köksfönster så jag funderar på att vi ska åka med den fram till marknaden. Skönt att slippa gå i blåsten också ;). Jag tror att Max skulle tycka det var jätteroligt och dessutom går den nog lite omvägar idag eftersom det är marknad i centrum så då får vi åka en extra sväng. Då får vi extra valuta för de 10:- som den kostar ;).

Jag har proppat i Max massor av frukost: yoghurt, smörgås och kokt ägg. Han vaknade ganska tidigt idag så gissar på att han somnar i vagnen när vi går hem sen och då är det bra om han är mätt så kan han äta lunch efter han sovit innan vi åker till C och R.

Och lunchen vet ni ju va den består av: kalops!! I två timmar kokade den igår så nu hoppas jag att den är god =).




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback