Tacksam

2010-03-18 09:34:52 ,   Allmänt/Vardagsliv
När Marcus mobilalarm ringde 4.50 imorse så var jag väldigt tacksam över att vara mammaledig. Jag vände på mig och somnade om. Efter en stund kom Marcus in och la Max bredvid mig. Vi somnade om igen och sov till strax efter 7. När vi gick upp hade Marcus redan jobbat i 1,5 timme. Japp tacksam var ordet =).

Jag filmade ett litet filmklipp på Max förut och vred kameran mot mig på slutet. Hade tänkt ni skulle få se mig "live" i några sekunder. Men när jag tittade på filmen upptäckte jag att jag hade vällingstänk i håret. Hade precis diskat vällingflaskan så den filmen får ni inte se.

Gomorron på er!



Max dricker välling i soffan imorse

(jag skrev ju för ett tag sen att han vägrar hålla i vällingflaskan själv men dagen efter jag skrev det så tog han flaskan själv)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback