Sovmorgon och sol!

2010-03-03 09:51:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag fick lite sovmorgon imorse eller rättare sagt jag tog sovmorgon. Marcus började jobba 9 så jag skickade upp Max med honom strax före 8 och sen sov jag en halvtimme till. Marcus verkade dock helst vilja vara själv på morgonen men jag var så trött efter att ha haft svårt att sova igår och haft en sparkande Max bredvid mig i princip hela natten så det var nödvändigt.

Solen strålar ute och vi ska ta en promenad till Lidl och lämna tillbaks ett par gummistövlar som jag köpte till Max förra veckan. De var mjuka i skaftet och då är det svårt att få på dem på Max. Han har ganska rejäla vader och stora fötter så vi har problem med de flesta skor och stövlar. Innan vi går ut måste jag vänta på att min läkare ska ringa. Har telefontid vid 10 men vet av erfarenhet att hon likagärna kan ringa en timme senare så det är ju bara att vänta.



En rolig bild på Max från igår




Kommentarer
Linda

Här är det också strålande sol... =) Ska ut i em när Adam vaknat.

Skönt med sovmorgon.

Kram

2010-03-03  /  12:23:53  /  http://www.myangels.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback